۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

اطلاعیه جنبش ،اعدام سه جوان بلوچ و بي گناه در زاهدان

به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که سه جوان بلوچ با نامهای حاجی نوتی زهی، غلام رسول شاهو زهی و ذبيح الله نارويی که هیچ نقشی در عملیات روز پنجشنبه نداشته اند صبح امروز در شهر زاهدان در ملاء عام اعدام شدند.
جنبش اعلام می دارد که یکی از این سه جوان با نام ذبیح الله ناروئی از اعضای فرهنگی جنبش بوده است که مدتی پیش دستگیر شده است و گزارش دستگیری وی همان زمان به سازمانهای حقوق بشری ارسال شده است که فقط در زمینه های فرهنگی از جمله پخش سی دی و فیلم و اطلاعیه و شب نامه فعالیت داشته است و در هیچ عملیات نظامی شریک نبوده است و جنبش دو جوان دیگر را اصلا نمی شناسد و آن دو جوان با نامهای حاجی نوتی زهی و غلام رسول شاهوزهی هیچ ارتباطی با جنبش نداشته اند.
وبیدادگستری متجاوزان در بلوچستان اعتراف کرد است که این افراد خیلی پیشتر از عملیات استشهادی دستگیر شده اند و این خود ثابت می کند که این افراد دخیل در عملیات نبوده اند و فقط برای راضی کردن غیربومیان اعدام شدند.
جالب است که این حکم قبل از اینکه در دادگاه صادر شود توسط نماینده خامنه ای جنایتکار سلیمانی خونخوار در روز انفجار صادر شد و این جانی در تلوزیون گفت فردا جوانان بلوچ را در برابر بتکده علی بن ابیطالب اعدام می کنند.
جنبش ضمن تسلیت به خانواده این شهداء که فرزندانشان مظلومانه و بدون هیچ جرمی اعدام شده اند به همه غیر بومیان در بلوچستان اعلام می دارد که آماده مرگ باشند و جنبش به هیچ غیر بومی در بلوچستان اجازه زندگی نمی دهد و به جوانان بلوچستان دستور می دهد که هر جا غیر بومی و زابلی دیدند در کشتنش تردید نکنند و جنبش در برابر کشتن غیر بومیان به جوانان جائزه می دهد و جوانان بدانند که اگر غیر بومیان در بلوچستان نبودند این حکومت را وجودی نبود پس اگر می خواهیم زنده بمانیم و بلوچستان را از اشغال نجات دهیم باید به غیر بومیان حمله نمائیم.
غیر بومیان اعم از نظامی و غیر نظامی هدف حمله قرار خواهند گرفت البته سیاست جدید جنبش هدف قرار دادن غیر نظامیان که عامل اصلی بدبختی ملت ما هستند می باشد.
جنبش در این اطلاعیه به علمائی که خیلی زود عملیات استشهادی را محکوم کردند هم متذکر می شود که چرا جناب مولوی عبدالحمید سکوت می کنید در حالی که می دانید این جوانان هیچ ارتباطی با عملیات نداشته اند و می توانید از خانواده های این جوانان تحقیق کنید پس چرا مهر سکوت بر لب نهاده اید و حاضر نیستید اعدام سه جوان بی گناه را محکوم نمائید آیا خون پلید زابلیها از خون جوانان ما رنگین تر است یا ترس شما را فراگرفته است و شما با سخنرانی روز جمعه اعدام این جوانان را تائید کردید و زمینه را برای رژیم فراهم آوردید که جوانان بی گناهی را به دار زند که خداوند از این مسئله نخواهد گذشت.
همچنین نمایندگان دولت برای بلوچها ،آقای پشنگ و فروزش و ... که خیلی زود در صحنه حاضر شده و هلاکت مزدوران خامنه ای را محکوم می کنند چرا اندک سخنی از اعدام جوانان بلوچ به میان نمی آورند و چرا سکوت می کنند و حتی حاضر نیستند تحت همان قانون ظالمانه رژیم نسبت به چنین محاکمه هائی که با هیچ قانونی در جهان سازگار نیستند اعتراض نمایند.
جنبش به رژیم و مزدورانش اعم از استاندار و فرماندار و سلیمانی نماینده خامنه ای متذکر می شود که این اعدامها جز اینکه نفرت و خشم را به شما متجاوزان اشغالگر بیافزاید چیزی دیگر در پی ندارد و فکر نکنید که می توانید ترس بیافرینید که این چیزها را آزموده اید و نتیجه ای جز شکست برای شما در بر نداشته است و شما هنوز از اقتدار جنبش بی اطلاع هستید پس بدانید که جنبش با شدت بیشتری به شما حمله خواهد کرد و دمار از روزگاه شما در خواهد آورد و ظلم و ستم را بقائی نیست و الله تعالی از اعمال ظالمان بی خبر نیست و ظلم و ستم و بی عدالتی شما را برای همیشه در زباله دان تاریخ خواهد فرستاد و ملت بلوچ به عزت و آزادی دست خواهد یافت.
جنبش مقاومت باری دیگر شهادت این جوانان را که بیگناه و مظلومانه اعدام شدند را محضر خانواده شهداء ،ملت مظلوم بلوچ ،اهلسنت ایران تسلیت می گوید و از الله تعالی می خواهد که این شهدای عزیز را در جوار رحمتهایش قرار دهد.
شهدائی که بدون هیچ جرمی و فقط به جرم سنی بودن و بلوچ بودن اعدام شدند در تاریخ این سرزمین جاودان خواهند ماند و آنان زنده اند و هرگز نمرده اند پروردگار می فرماید و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء . و خداوند می داند که این جوانان مظلومانه و بدون هیچ جرمی اعدام شدند و نزد خدا شهید محسوب می شوند و شهداء زنده اند.
جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر